Klant artikelnummers

Vereenvoudig het proces om te bestellen voor uw klanten.

Binnen Distri Apps for Deco heeft u de mogelijkheid om meerdere artikelnummers per klant of leverancier vast te leggen voor een product. Dit biedt uw klanten de vrijheid om hun eigen artikelnummers te blijven gebruiken voor producten die ze regelmatig bij u aanschaffen, waardoor ze moeiteloos de gewenste producten kunnen vinden op basis van hun eigen vertrouwde artikelnummers. Hierdoor wordt het bestellen van artikelen voor uw klanten aanzienlijk vereenvoudigd.

Voordelen voor Klanten:

  • Klanten kunnen hun eigen artikelnummers gebruiken, wat het bestellen van producten vereenvoudigt en hun vertrouwen in uw service vergroot.
  • Ze kunnen snel en moeiteloos de exacte producten vinden die ze nodig hebben, zonder te hoeven zoeken naar interne artikelnummers.

Voordelen voor Verkoop en Inkoop:

  • Voor uw verkoopafdeling wordt het eenvoudiger om orders of offertes in te voeren, omdat het door de klant gekozen artikelnummer is vastgelegd in uw systeem.
  • Bij inkoop kunt u gebruikmaken van uw eigen artikelnummers, terwijl de artikelnummers van de leveranciers op de inkoopdocumenten worden weergegeven, wat het inkoopproces voor uw bedrijf kan vereenvoudigen.

Kortom, het flexibel vastleggen van meerdere artikelnummers per klant of leverancier draagt bij aan een verbeterde efficiëntie en samenwerking tussen klanten, leveranciers en uw eigen verkoop- en inkoopafdelingen. Dit bevordert niet alleen de efficiëntie, maar verhoogt ook de klanttevredenheid en versterkt de interne samenwerking. 

Klant artikelnummer  | Distri Start
Contact

Let's connect.

Heeft u een vraag? Wij staan voor u klaar. 

iFacto Office